superhelg!

Matchen mot Sundsvall vart en kanonavslutning, först såg vi ut att vinna enkelt, sen gjorde vi publiken lite nervösa ett tag för att sedan avgöra i sista.. vi ville juh bara spela så mycket som möjligt! ;)
Jag missade avslutningsfesten efter matchen.. BIG MISSTAKE!! fick jag höra senare, om alla kan tänka sig en repris på sina bravader så vore jag tacksam, ny fest planeras att hållas inom kort och jag förväntar mig att det blir i samma anda..aight??
30 års festen var riktigt kul den med, träffade på en hel del gamla spöken från förr och redde ut en del, för mig, obehag. Vi höll nog på till fyra och avslutade kvällen med att dricka shots hemma hos brorsan, väldigt moget och väl genomtänkt beslut då jag skulle upp och umgås med min "gudbrorsa" dagen efter.. Jag måste vara en riktigt bra förebild...iaf så släpade vi oss iväg till sånt där kulturellt tjaffs.. ungar som tävlade i sång, dans, teater och ja ni vet... rätt kul, hade vart ännu roligare om jag inte haft huvudvärk och om rockbanden som spelade lämnat trummslagaren och elgitarren hemma och om inte alla strålkastarare hade riktats in i mina försvagade ögon.. Jag mådde sådär..

Jag var jätteledsen att jag missade fotona som Sofis kompisar tog under matchen, men idag kom ett mejl där vi fick en länk till de flesta bilder, jätteroligt att se, även om jag har ett freaky face på varje bild så var dom ändå jättefina! Här är favoriterna...




Blir nästan lite blödig när jag tittar på bilderna...vilket år vi har haft tjejer!! Det har vart hur underbart roligt som helst!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till vinsten :P

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-11 @ 16:08:15
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Eken

Ja shit!! Det har varit ett sjuhelvetes år det här :D
DU FÅR INTE FLYTTA MIRRE!!!!

2008-03-12 @ 10:13:04
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0