Rakryggad


Ångrar inte att jag beslutade att ta mig till kiropraktorn igår. Jag var tydligen helt sne och vind och han visade att mina ben var olika långa p.g.a. ryggen. Jag har alltså gått och haltat utan att veta om det! =) Han såg direkt vart det gjorde ont, och hittade även en gammal skada som jag gått med ett tag.. Den korta massagen innan var himmelsk, sen när jag kände att det blev dags för att bända till mig blev det lite svettigt, jag hade räknat med ett knäck, men det kom juh en hel rad med knäck, och jag var tvungen att känna efter om ryggen satt kvar efteråt! Skum känsla, obehagligt men skönt! Nu känner jag mig lite rakare och lite längre.. vi får se om det märks på matchen i eftermiddag...

17.40 i Polhemsskolan...Sätra tänker återigen spöa Falköping...BE THERE!!

Men nu blir det först en sväng till bomässan, perfekt att få lite inspiration inför flytten, kommer säkert finnas en mängd olika kakel att titta på och min karl kommer antagligen stå å dräggla som ett barn i godisaffären! =)

image342

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

cool ;)

2008-03-01 @ 10:25:30
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0