No more buss..

Nu har jag tagit en kamp mot X-trafik! Är så jefla arg.. bötern kan jag betala och jag kan ta att det är mitt eget misstag att jag inte kollade upp de regler som gällde. Men orättvis behandling tar jag inte, kvinnan som satt bakom mig hade ogiltig biljett då hon skulle åka längre än de zoner hon betalt för, hon fick gå fram och "ordna till problemet" Sen går dom till mig som har köpt biljett för ungdom när jag tydligen är vuxen nu, jag får inte gå fram och ordna till det utan får en böter! När jag skriver och klagar till X-trafik får jag svaret

"Då det gäller kvinnan som fick gå fram och lösa ny biljett var det en helt annan
problematik och där jag anser att kontrollanten agerat helt rätt."

Ok, vad är skillnaden mellan oss? Och vad hjälper hennes personliga åsikt mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0