Men åååhhå

Efter en rätt så tung dag på jobbet idag ville jag bara komma hem.. skulle svänga in på parkeringen hemma hos oss och möts av en skrotbil som blockerar infarten!! Hur kan man vara så j-a dum å parkera där!!? Hade han (misstänker starkt att det var en han) kört fram bara två meter där man faktiskt får parkera så hade vi lätt kunnat komma in,, ååhåå vilken trögskalle! Ser man inte att det står bilar parkerade där???...efter några irriterande "tuuuuuut" så får jag parkera på en annan gata.. gick och fundera på en hatlapp att lägga på vindrutan då jag plötsligt kom ihåg Neils snygga parkering i höstas.. ganska liknande situation där vår bil stod parkerad för en utfart från ett helt bostadsområde..pappa som står på bilen blev nerringd en hel morgon av upprörda damer som skulle flytta ett dödsbo och på vindrutan på bilen som blivit ivägbogserad låg en arg liten lapp från en samling grannar...helt plötsligt fylldes jag av medkänsla för idioten, jag vill gå ut och möta dumskallen när han (fortfarande övertygad om att det är en han) kom tillbaka och ge dumskallen en kram och säga att det är ok..

Vi gör alla misstag

image363

Kommentarer
Postat av: Eken

Ähh! Du har blivit blödig ;)

2008-03-13 @ 23:18:13
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0