Match..

Gårdagen gick ju sådär, de va tänkt att vi skulle vinna, det kändes som att vi skulle vinna, men vi vann inte! Första set var katastrof, helt lojt på planen, kan bero på kort uppvärmning..
Andra set spelade vi bra och vann, men sen rann det iväg från oss bara, kan inte sätta fingret på vad som var fel, men härmed är matchen glömd och nu fokuserar vi på dagens match. Det är dags att ge hemmapubliken en vinst och jag tror att vi har stor chans att vinna och alla är bra revanchsugna!

Vi har hyrt in en extra spelare som ska hjälpa mig i block idag, hon tänker ta över titeln som "Die mauer" vad jag har förstått..

image343

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tror att Roxy skulle va grym på plan.. ska ja fråga mamma om hon kan komma me henne!? :)

2008-03-02 @ 14:55:46
Postat av: Mirre

Petra: Lätt att hon får vara med! =)

2008-03-04 @ 07:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0