en vecka gammal..

Igår pratade jag med uppfödaren, supertrevlig var hon! Vi har första tjing på en hane och kommer nog välja den största, den var finast sa hon =) Om tre veckor åker vi och hälsar på, jag döör av längtan!



Snart påsk då.. jag, Neil , syrran och Martin ska norrut till Martins pappas hus...det blir skidåkning och slappa på schemat. Jag har lagt in sill för första gången till påskbordet, lättare än man tror =)
Jag har faktiskt lite påskfeeling! Har målat en massa påskkycklingar på jobbet, gjort äggexperiment, fått påskpresent av mamma och idag har jag skickat en påskbukett till hennes jobb, hoppas hon blir överaskad, hoppas hon är där idag! =) Undra hur många gånger jag har skrivit "påsk" nu? Kuligt ord när man säger det flera gånger...påsk påsk påsk..

Nu ska jag gosa av mig med pappas vovvar som är här på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0