Ups and downs..

Jag älskar min nya kurs!! Det är så mysigt att ha drama i källaren i mjukisbyxor hela dagarna, det känns som man är fem år igen och får göra massa skoj med kompisar på dagis! =) Vi leker och lär, och hjärnan är helt utarbetad när man åker därifrån..

Lägenheten vi tittade på i Uppsala ikväll är min drömlägenhet, inte för att den är modern eller nåt, den är väldigt gammal och charmig, men när man kom in så kändes det verkligen som ett hem och när vi fått göra om den kommer den bli superfin!.. Imorn startar budgivningen, och det kommer vara väldigt pirrigt...får vi den inte lägger jag mig och bölar i en pöl nånstans!

När Neil hämtade mig från träningen sa han att de va ett brev från Försäkringskassan och det såg ut som vi skulle få tillbaka pengar, det lät bra tyckte jag...men icke! Vi va återbetalningsskyldiga!! En hel massa med... så va det slut på glädjen den här kvällen! Måste ringa och kolla det där imorn, men det ser ut som vi måste, jefla skit! aldrig får man va glad en längre stund!

Nu sitter jag med ett glas vin och sörjer...fattas bara att nån jävel budar sjuttiofem miljoner på lägenheten imorn!!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Håller tummarna för ett lägre pris än 75 mille!

2008-01-30 @ 08:12:44
Postat av: Eken

Nä det funkis ju sådär nuförtiden när man blitt äldre verkar de som. Får man nått bra måste man ta bort nått annat.... För ajsing bajsing om ALLT fick vara bra :S

2008-01-30 @ 08:55:37
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0