Me and my famouse ass..

Min bakdel har gjort det igen.. synts i media i volleybollsammahang! Igår prydde mitt ass halva sidan i arbetarbladet! Japp, mina två skinkor börjar bli rätt välkända här i stan...väntar bara på att folk ska böja sig ner och börja prata med dom och fråga om inte det är ni som spelar i Sätras volleyboll damlag!
Kunde dom inte hitta en fulare bild??

image314

Två förluster blev det i helgen med, ganska tugnt..men det är bara att inse att det var två bra lag som stod på andra sidan. Bromma försökte skadeskjuta mig med en smash rakt i ansiktet, men jag blev bara groggy i några minuter. Vi spelade inte alls så bra som vi kan spela, mycket nerver på plan och mycket onödiga misstag. Nu får vi ladda om tills vi ska söderut i helgen!

Carin var här med Abbe hela helgen, supermysigt at bara vara en hel helg. Gå på promenader och mysa framför tv:n. Ofta är det fest på schemat när vi träffas men det här blev en riktig spa weekend! =)

Nu ska jag äta upp sista chokladbiten i alladin asken och sen göra något av den här dagen! Choklad är något man borde äta oftare ihop med frukost, mycket gott!

Kommentarer
Postat av: Eken

mm taskigt det där med skadeskjutningen faktiskt.
Tur att dom lämnade en chokladask hemma hos mig som tack för att dom bodde där. :P
Du kan ju få smaka en som plåster på såren. =)

2008-01-21 @ 14:29:35
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Sofi

Alltså, jag tycker sponsorerna borde vakna och se vilka oerhörda exponeringsmöjligheter de skulle ha om de hade ett tryck på rumpan på oss. Åtminstone Mirres! Stor och väl och ofta synlig yta :-)

2008-01-22 @ 08:02:37
Postat av: Mirre

Eken: Jag borde få hela ;)
Sofi: hahaha jag ska skicka ut bilder och tv inslag till sponsorerna!

2008-01-22 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0