Koncentrationssvårigheter..

Så lägligt att jag sitter och skriver om barn och koncentrationssvårigheter då jag själv inte kan koncentrerar mig för fem öre!! Det är så här det känns!...Allt jag tänker på är matchen på lördag och matchen på söndag, sen blir jag hypernervös och så går det inte alls att skriva. När Sofi ringde och påminde mig så blev jag tvungen att ta en pause och sitta och andas en stund..
Helgen ska bli sketskoj, men jeflar vad nervöst det är...premiär i allsvenskan!! =)

Nu blev jag nervös igen...måste ta en promenix med vovvarna..

image311

Kommentarer
Postat av: eken

Ja det är helt SJUKT! Men det ska bli så jääääkla kuuuul!! :D

2008-01-09 @ 14:36:39
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Petra

Jag vill vara med! :(

2008-01-09 @ 14:53:42
Postat av: Mirre

Eken Petra: I know! I know u do.. =)

2008-01-09 @ 15:07:43
Postat av: Sofi

Sen klockan ett har jag planerat hur hallen ska möbleras, om vi ska ta inträde, om vi ska ha fikaförsäljning, vilken sorts kaka som i så fall ska bakas osv. Man tänker så klart den här tiden på dygnet. Znark.

2008-01-10 @ 03:51:31
Postat av: Mirre

Sofi: Va sjutton! Har du slutat sova med? Nej det här går inte längre...vi måste anställa en sekreterare till laget...

2008-01-10 @ 13:10:10
Postat av: Petra

Kladdkaka ska ni baka. Det fick jag när jag dømde en gång och det var mycket uppskattat! :)
Sen rekommenderar jag två marchaller utanfør ytterdørren så folk hittar! Å så matchaffischer måste ni skriva ut å sætta upp øverallt!!

2008-01-10 @ 19:06:08
Postat av: Eken

Om vi alla ställer upp å bakar olika gånger så blir det ju jättebra :)
Va kul det här är :D

2008-01-10 @ 20:56:33
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Mirre

Min blogg har blivit IK Sätras kommunikations vägg.. =) aa men jättebra att ni tänker brudar, jättebra! baka, affisher, marschaller...guut! =)

2008-01-11 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0