Jahapp..

Det gick bara inte i helgen...- två förluster, ganska stora förluster med! ..Dom var helt enkelt för bra, för vi spelade faktiskt inte så uselt som det ser ut om man tittar på ställningen.. Men men, vi lär gå tillbaka och titta på våra grundmål i allsvenskan, vi skulle ju bli glada över att vinna set. Så länge Sundsvall och Jönköping håller sig under oss i tabellen så får vi vara nöjda =)
Trevlig helg trots förlusterna blev det, åtta timmar i en buss till Småland kan tyckas vara en pärs! MEN, lite allsång och struntprat gör att resorna inte känns så jobbiga =) Fint hotell hade vi med i (eh...vart va vi??)... Jag fick dela rum med Elin och Sofi, så jag slapp, nattvandrarna, antastarna, och en viss högljudd person ;) Lugn och ro... =)

Idag hade vi första dagen i nya kursen drama, sång och rörelse...Det är faktiskt superkul att äntligen få göra något praktiskt, för det är just vad detta är...Vi har redan fått agera inför varandra, gjort dramalekar och fått använda vår fantasi, världens mysigaste grupp verkar det vara med så detta kommer nog bli en kanontermin! =) Det är lika bra att släppa alla spärrar med en gång för här finns inte plats för att hålla tillbaka och vara blyg, nej det är fullt rejs!! =) Kommer sova som en stock ikväll, efter Neils och min romantiska kväll som vi ska ha =)

Happy happy happy...

Kommentarer
Postat av: Eken

Vaddå nattvandrarna?! Det enda JAG gjorde va å ta mä mig täcket på toa. :P

2008-01-29 @ 08:38:52
Postat av: Mirre

Eken: De va natt och du vandra...alltså är du en nattvandrare! =)

2008-01-29 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0