Jabbadabbadoooo!!

Shit vad glad jag är! Pratade nyss med Kayla från Australien, hon tänker komma hit och hälsa på i tre veckor i sommar!! =) Kayla var min bästa kompis då jag bodde i USA, va jäkligt tufft att lämna varandra och veta att vi kanske inte skulle ses på flera år. Typsikt när man träffar sånna där bra kompisar och så bor dom på andra sidan jorden! Men nu kommer hon hit, och jag ska visa henne alla gobitar från Sverige så att hon kanske bestämmer sig för att flytta hit =) Åååååå vad glad jag är!!

image315

Kommentarer
Postat av: Eken

Ja precis! Du måste ju visa henne vart du spenderar den mesta tiden. Polhem, och HB :P
hehe

2008-01-23 @ 11:05:13
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Petra

Tror du att jag kan få bo hos henne i australien medan hon ær i sverige? :P

2008-01-24 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0