Weekend i sthlm..

På fredagen hämtade jag upp Nillan i Uppsala och efter en timmes väntan i biltvättkön så for vi iväg till sthlm, man kan ju inte åka till storstan och se ut hur som helst!
Hos Carin och Johan blev vi bjudna på god mat, därefter hade vi en lugn kväll hemma framför let´s dance. Man känner sig alltid hemma där och allt är jämt så avslappnat, precis vad jag behövde, inget jobbigt måste-vara-social-tjafs!
På lördagen tog jag och Carin en långpromenad på morgonen medan grabbarna låg kvar och sov, helt underbart, och kroppen fylls av vårkänslor! Efter frukost åkte jag och Nillan till matchen..en riktigt bra match gjorde vi, även om det blev en hel del strulbollar så hängde vi på bra och Bromma vann men ställningen blev 3-2 i set. Helt klart godkännt! =) Vår hejjarklack gjorde ett bra jobb och många undrade nog vilka det var som hade hemmamatch egentligen! Efter matchen åkte vi hem till Marre och Martin, gjorde oss i ordning, tog några öl och åkte ner på stan för att äta Tapas - världens bästa uppfinning! Plockmat är det bästa, du behöver inte bestämma dig för en rätt och sen ångra dig utan det är bara att beställa in en hel massa smårätter, yuuuummiee! Därefter åkte vi hem för att se på film, men jag och syrran däckade på två sekunder!
Nu väntas en veckas jobb, massa skolarbete, och massa träning...det ska kännas att man lever!

Kommentarer
Postat av: Eken

Sekretariatet! Jag har fan helt glömt bort det ja!
Kollat med Paui men hon flyttar i helgen, har du nån?
Kramen

2008-02-26 @ 11:36:36
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0