N.Ö.J.D

Det blev ännu en förlust för Sätra idag, men jag känner mig inte som en förlorare. Vi måste komma ihåg vart vi kommer ifrån och vart vi har tagit oss. Vi får inte glömma att lagen som står på andra sidan har lång erfarenhet och är himlans duktiga. Vi ger dom trots allt ett bra motstånd trots att vi möter föredetta elitlag, och det blev inget sopa backen med oss som dom kanske hade förväntat sig, nej vi hängde på bra och var delvis ganska jämna. Vi har redan gjort vår bragd och allt härifrån som vi gör bra är rena bonusvinster! Viktigast av allt... vi har så himla kul! =)

Nu börjar förkylningen som jag tryckt tillbaka hela helgen komma ifatt, så nu blir det alvedon och sängen..

I love volleyball! =)

Kommentarer
Postat av: Eken

Den här matchen var nog den enda av förlusterna jag kände att vi faktiskt spelade rätt ok rakt igenom. lite jämnare än tidigare... Det tar sig!

2008-02-19 @ 08:14:18
Postat av: Eken

Hurru.. snorfia! Hur äre mädig?

2008-02-20 @ 09:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0