Fredag.. 12 dagar till julafton

Nu känns det.. snart är det klart.. några få saker att skicka in och sen kallar dom mig för förskollärare! Det är helt galet, jag känner mig som en lurendrejjare ibland, jag kan ju inte vara färdig, jag kan ju inte allt! Men det är väl inte meningen heller, vad blir det då för kul om man är fullärd??  om 26 dagar börjar jag jobba och innan dess ska jag ha världens skönaste jullov...

Lämnade precis bort min bebis till "mormor och morfar", gör lite ont i hjärtat att lämna bort honom, men det är snabbt glömt imorn då vi ska på inflyttnings/luciafest i Marre och Martins nya lya... Jag har hört talas om lekar och julskinka.. det kallar jag ferre!

Det är något konstigt i luiften just nu, det luktar vuxet och moget och det gör mig helt nervös!

Kommentarer
Postat av: Ekens

Ja det är känsligt det där å lämna bort bebis. hehe

Kommer du på tjejfikat på torsdag då? Vi ska vara hemma hos Maria. Tä mä dig någe gott ;-)

Kramis

2008-12-12 @ 20:15:45
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Sofi

Riktigt mogen är bara den som vågar ha barnasinnet kvar.

2008-12-12 @ 21:45:41
Postat av: Mirre

Ja jag känner att jag måste vara barnslig mer ofta nu, kan bli onaturligt kanske...hum..

Torsdag va det... jag kommer! =)

2008-12-12 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0