visst blir man glad av shopping..

Idag blev en shoppingdag, har mest shoppat kök och målarfärg den senaste tiden så idag var det dags för något åt mig själv, att ha på mig alltså =) En skjortklänning, ett par diesel dojjor, underkläder, tights, smink och lite smycken fick följa med hem... ibland lyser den samlarkvinna vi en gång var igenom =)
En liten sväng till IKEA för påfyllning av kuddar blev det med och en lucka till diskmaskinen!
I förrgår fick jag hem mina efterlängtade barstolar från IKEA, dom får egentligen inte plats här nu men jag var rädd att dom skulle ta slut =)


Ig´r var Carin och Johan här en sväng f¨¨r att kika p´nya lägenheten, sedan tog vi en sväng till v´r kvartersrestaurang Java, buffe av alla sorter, jag ´t mest sushi, har sjuka sugningar efter det mest hela tiden nu, imorn ska jag och Laila äta sushi i Gävle igen =)
Nej om man ska ta och prova kläderna igen, man blir ju s´glad =)


Kommentarer
Postat av: eken

Kolla våra bloggar. Jag tror du är avis, jätteavis :P
Ses i söderhamn på lördag då. PARTEY!!!!! WIHOOOO!!

2008-04-18 @ 21:36:30
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Eken

Tjohoo!! Beach imorrn. Du kanske ska va mä! :P

2008-04-22 @ 10:17:14
Postat av: Eken

men mirre!! uppdatering!

2008-04-28 @ 16:27:15
Postat av: Anonym

Agree!
Du lever väl?

2008-04-28 @ 21:13:59
Postat av: Eken

Men MIRRE!!! Lever du??

2008-05-06 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0