I´m alive!

Fick skäll för att jag inte uppdaterat ;)
Jag lever och mår bra, sitter och äter frukost på en flyttkartong och funderar på vad som ska göras härnäst, lite plugg skulle vara nödvändigt men fixa med lägenheten skulle vara mycket roligare =) I helgen blev sovrummet klart, jag målade om det, va tvungen att klappa mig själv på axeln efteråt, riktigt fint! En garderob kom upp, utan att mäta taket så åkte vi och köpte en stor kluns, när vi var halvvägs funderade vi på om den verkligen fick plats.. en halv centimeter var det kvar till taket när vi resten den upp...ibland har man tur! Badrummet har fixats till så det ser lite finare ut iaf, att kakla det blir ett framtida projekt. Köket är bortrivet, vilket betyder mikromat, plastbestick och middagar på en flyttkartong, men det är det här som är charmen med att bygga om, jag trivs med att äta mat ur en låda och diska i duschen... ett tag iaf! =) På fredag kommer köket då blir det mycket jobb! På lördag måste vi iväg till Värmland dock för att titta på vår bebis, dom är hur söta som helst nu vovvsingarna!
Uppsala är bra men Gävle saknas..

image382

Kommentarer
Postat av: Eken

ÄNTLIGEN får man veta vad du pysslar mä. ;)
Inflyttfest i Söderhamn den 26:e.
Dont you dare NOT be there!!
Kraaaam

2008-04-08 @ 11:26:58
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0