En bra dag..

Vaknade utvilad men med två hundar som trängdes med mig i sängen...hade inte jag kastat ner dom på golvet under natten? Ok, lite gosigt va det med två pälsbollar som va sådär sega å bara ville gosa när dom vaknade =) Tog en snabbdush, klädde på mig och sen begav vi oss ner till Boulognen.. hundarna ville såklart bada och efter dom badat brukar dom få spel och vilja springa runt runt.. och eftersom det såg så kul ut så hängde jag på i leken.. En gubbe på gräsklippare hade väldigt roligt åt oss där vi halkade runt i det våta gräset =)

Om cirkus fyra timmar kommer min Carin, hela fyra dagar får vi tillsammans! Åå vad mysigt det ska bli.. hon, jag och Abbe (stor Rottweiler) ska trängas i mitt krypin men det blir kanon, vi får låtsas att vi campar! =)
Innan hon kommer är det en massa som ska fixas så det blir en sväng till Valbo snart. Mat, present, alkohol ska inhandlas och kanske kanske en väska till Mirre =)

Life is goood...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0