tänk om..

Tänk om jag hade tänkt på att ta med mig resterna av smörgåstårtan med mig till Gävle, de hade vart himlans gott nu!
Tänk om jag hade tänkt på att torka hundarnas fötter när dom kom in, då hade jag sluppit byta rena sänglakan!
Tänk om vi vinner matcherna i helgen, hur ska det då firas?
Tänk om man fick tänka om och börja om, hur skulle det då se ut?

Har varit i skolan och tömt mig på alla smartheter idag så det här va vad som fanns kvar.. sorry för det förvirrande inlägget..
Kanske kommer något vettigare senare, tänk om... =)

Kommentarer
Postat av: Aspen

luddigt :) lycka till i helgen. Jag ska sitta på läktaren med banderoller :D

2007-10-25 @ 11:32:51
URL: http://andersasp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0