Jag känner mig utnyttjad!

Ok, det är strängt förbjudet att använda min blogg som en chat, comprende!? =)

Jag har verkligen nada att skriva om just nu..
Jag lever som en fattigråtta då jag i fredags drog till sthlm och fick för mig att jag va kung.. slängde pengar runt mig eller kasta dom i baren.. ja innan dess slängde jag bort pengar hos en frissa i valbo och i lite klädesaffärer.. och nu får man sota för detta, men jag är juh iaf snygg i håret. =). å helgen i sthlm va som vanligt grymt kul! varför bor jag inte där för??

Jag har praktik nu, leker sjörövare och pysslar hela dagarna, sen när man kommer hem vill man bara lägga sig ner och dö, men då är det antingen träning eller plugg.. sömnen får ta stryk just nu och svarta ringar under ögonen börjar jag bli van vid..

Jag längtar efter hund varje minut just nu, sitter hela nätterna å kollar hundannonser och drömmer, har man haft hund hela livet så är det svårt att vara utan. Pappas hårbollar får dämpa abstinensen men det är inte samma sak.. när sjutton passar det bra att skaffa hund? kanske inte just nu när jag är själv och bor på 20 kvadrat! Jag vill ha en egen pälsboll att ta hand om.. eller längtar jag egentligen efter barn? Nää de e omöjligt.. Någon borde stoppa mig innan jag gör nåt förhastat..

Träning...

Over and out..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh nä!! nu börjar det gå för långt det här. Du ska INTE flytta till Stockholm unga dam. You stay put!
Skaffa en hårboll istället.. det lät bättre.

2007-10-04 @ 21:56:08
Postat av: Petra

Du ska va glad att du får några kommentarer du. Jag får aldrig några! *gråter*

2007-10-05 @ 12:29:50
Postat av: Mirre

ok, vem är den hemliga beundrarn som vill ha kvar mig i stan?? ;)

2007-10-05 @ 15:42:10
Postat av: Eken

hehe! Det är jag, glömde kanske skriva in namnet...
Besvikelse, jag vet. Sorry =) hihi

2007-10-06 @ 12:39:26
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: josefin

Det finns jättemjuka elefanter på IKEA, min kompis köpte en i längtan efter en valp haha. Kanske inte samma sak men helt seriöst, en underbart mjuk elefant!!!!

2007-10-08 @ 15:42:35
URL: http://www.justdancee.blogspot.com
Postat av: Mirre

Jossan: haha, ok lova att inte skratta när jag tar min mjukiselefant på promenad genom stan... =)

2007-10-08 @ 20:34:03
Postat av: Eken

Men åhh.... Jag vill oxå ha en mjukiselefant!!!
Och Mirre.... Nu har det gått många dar sen du skrev igen. Ajsingbajsing!!

2007-10-09 @ 10:24:17
URL: http://eken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0