Halloweenfest och dubbelvinst!

I lördags mötte vi toplaget Vännäs, var beredda på en jämn match och det blev det också.. men vi spelade riktigt bra och vann med tre raka! =) hipp hurraaa!!
Efter matchen gick jag hem och stylade om till Daisy i "Dukes of hazard" Med min partner Samuel Jackson från "Pulp fiction" körde vi till Lukes halloweenfest.. stora ögon möttes vi av på vägen dit, vi såg nog ut som en skumt par! ...Luke hade gjort om hela sin lägenhet till en stor spöklya, den va dekorerad från golv till tak med spöken häxor och en man med lysögon som lyckades skrämma mig varje gång jag gick in i vardagsrummet! ..Mycket spännande folk där.. jag pratade mest med en rolig kille från Indien, som berättade allt om sitt hemland...visste ni att det talas ungefär 415 olika språk där och ingen förstår varandra?? Vi i Sverige har juh bara två språk, svenska och skånska =P
På söndagen sen gick jag upp två timmar för tidigt!! Först hade jag glömt att man skulle ställa om klockan plus att jag tagit en timme fel på samlingstiden, men men...handling och städning blev klart innan match...
Matchen mot IKSU blev en riktig nervkittlare, vi hade nog underskattat dom...eller njae, de va nog mer vi som inte spela som vi skulle.. Inga bollar flög dit dom skulle och jag vet inte riktigt vad vi höll på med...men vi lyckades iaf komma ikapp i andra set från otroliga 17-25 till 26-25 och vann därmed det setet, sen förlorade vi ett, vann ett och i sista set gick vi på ren vilja och bankade ner varenda boll trots att benen helst ville gå hem å sova och armarna kändes som spaghetti...
Lovely weekend! =)

       


Kommentarer
Postat av: Sofi

De ledde alltså med 25-17 och ni lyckades ändå vinna setet? Det är verkligen otroligt!

Skämt åsido - bra jobbat med två poäng! Vinner vi resten av matcherna (ingen omöjlighet) så vinner vi serien!

2007-10-30 @ 09:44:40
Postat av: Eken

Men shit Mirre. Det där håret lär du ju ha nästa gång vi spelar match. hehe

2007-10-30 @ 14:07:52
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Mirre

Sofi: Jag vet, de lär gå till historien ;)
Eken: Du fååår låna om du vill prova hur de e att leva på den blonda sidan ;)

2007-10-31 @ 11:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0