yess!!

Jag tänker skryta nu om jag får..och det får jag..för de e min jefla blogg!!
I helgen var Sätra så sjukt bra på hemmaplan! I lördags vann vi mot topplaget Skellefteå och spelade hur bra som helst, allihopa! Precis allting fungerade och det har aldrig varit så kul att spela. Jag hade gåshud större delan av matchen!
Efter matchen begav jag och Neil oss iväg till sthlm för att fira Mia som fyllde 25, de va en hel del människor som va där för att fira henne... rätt intressant att gå på fest nykter, intressant men aldrig mer..
Halv två åkte vi tillbaka till Gävle och va väl hemma tre på natten...en fullis å en sportig nykterist =) Volleybollen har verkligen förändrat mitt liv ;) Aldrig har jag väl varit så vuxen å klok! =)
Sen på söndagen va det upp igen för att ladda inför match mot Norsjö, och åter igen gör vi en tokbra match, få misstag och väldigt rent snyggt spel..
Imorse när jag kom till praktiken fick man gratulationer och lite fniss åt den sjukt snygga bilden som var på mig i tidningen..
http://www.arbetarbladet.se/index.php
Mamma mejlade just och talade om att hon just nu höll på att tapetsera sitt kontor med artikeln =)
Nu är vi väldigt nära allsvenskan, såååå kul! =)

Idolbild bifogas...

image255

Kommentarer
Postat av: Eken

SJUUUUKT snygg var ordet ;)
Snart blir det autografskrivning. hehe

2007-11-19 @ 17:03:59
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Sofi

Det är verkligen en charmant pose! *avis*

2007-11-20 @ 08:19:13
Postat av: Mirre

Eken och Sofi: Jag kan visa er hur man gör ;)

2007-11-20 @ 16:50:11
Postat av: Josse!

japp de e vi =) ja får väl åxå säga grattis då :D snygg bild!

2007-11-20 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0