Nu är det mycket volley..

Hela mitt liv verkar kretsa runt volleyboll nu.. mamma ringde för att kolla när vi kan ha "lilla julafton" 17 december är min första lediga helg! Men lika glad för de e jag... =) Det är ju sååå kul just nu. Om vi bortser från matchen i fredags så rockar vi fett på plan och att spela är det enda jag vill göra just nu. Har i stort sett glömt bort att jag pluggar, vi går dit och visar upp oss en gång varannan vecka bara =)
Mellan matcher och träningar ligger jag mest i sängen och kollar på Vänner, Ellen de Generes... Det här vädret gör att man helst bara vill ligga kvar i sängen om dagarna.. vore det inte för hundarna skulle jag nog inte sätta min fot utanför dörren dagtid.. Äta är mitt andra intresse... snart bildas nog en stig mellan sängen och lilla köket.. ja jag äter i sängen.. det smakar bäst där...
I helgen fyller Mia 25 och vi ska åka dit å fira henne och titta på deras nya lägenhet..det blir en snabbvisit i sthlm då vi har match lördag och söndag... såklart! =)
Om sju timmar är det träning...jihooo! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0