Never grow up..

Igår efter en mysig pluggdag hos Jonna tog jag bilen till Östhammar, där mötte jag upp Neil och vi åkte sen till Jonas och Wike på middag. Wike hade gjort iordning en Holländsk maträtt där det i mitten av bordet stod en stor grillplatta och sen va det dukat med säkert trettio skålar av olika saker man själv kunde grilla, olika kött, grönsaker, såser, omelett kunde man göra med å pannkaka! Brorsan hade provat detta tidigare och sagt att det va en rätt för hans lillesyrra.. och han hade såklart rätt! Jag va i himlen! =)
Sen kolla vi på "Se opp för dårarna" som jag inte sett ännu.. rolig film! =)

Hemma hos mamma sen på kvällen låg det på "mitt" rum en stor julkalender från Haribo! Jag måste sett ut som ett barn på julafton, för mamma titta på mig och sa "Jag visste väl att du skulle gilla den!" =)
Just nu är det jättejobbigt att inte få öppna en endaste lucka före lördag... men jag försöker tänka på annat..

image258

Kommentarer
Postat av: Marre

VAAAAA?!?!
Kommer jag få nån?!?!

2007-11-29 @ 21:22:54
Postat av: Mirre

Marre: Mamma funderade över om du kanske var för mogen för en =) Plus att du inte kommer hem innan..

2007-11-30 @ 09:49:36
Postat av: Supar Saja

Kolla in våran adventskalender då under inlägget "skyltsöndag"! *ha ha ha*

2007-12-02 @ 17:58:29
URL: http://fredrikochsara.blogg.se
Postat av: Petra

LIIIITE AVIS NU!! Till nästa år ska jag bli kompis me din mamma!

2007-12-02 @ 21:53:25
Postat av: Super saja

Päronen hade köpt den i tyskland (spritens förtrollade land) funderar faktiskt på att flytta dit till nästa jul nu faktiskt, dom verkar ha mycke bättre julklappar där *blink* Kram

2007-12-02 @ 22:16:52
URL: http://fredrikochsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0