Klä ut sig..

Att klä ut sig måste ju vara bland det roligaste som finns, tur att vi har kopierat halloween från usa. Påskkärring är man juh lite för gammal för men på halloween får alla åldrar en chans att spöka ut sig. vissa väljer att leva ut sina sexiga fantasier och får tillfälle att gå halft om halft naken... mängder av sexiga häxor, djävular och sjuksköterskor drar fram dessa tider... Vissa väljer att framkalla ett skratt... Ett år valde jag att klä ut mig till pumpa, den va bra, orginellt med en stor orange dräkt och lite löv som prydde mitt huvud, svårt att dansa i bara...

Det jag skulle komma fram till var att vi hade sketskoj för ett antal helger sen hos Josefine och Petra då jossans kartong med militär grejjer åkte fram på förfesten... grymt snygga va vi och äntligen har Jossan laddad upp bilderna...

     

Höger om marsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0