På begäran av en trogen läsare..

...så lär jag uppdatera! Skönt att höra att det finns någon som läser och som blir nervös över att inte veta vad jag gjort den senaste tiden ;)

I onsdags satt jag som en zombie hela dagen (minus ett par timmar på beachvolleyplanen) för att bli klar med mitt PM. Då jag är en tävlingsmänniska så älskar jag att vara ute i sista minuten, och tävla med klockan kan vara rätt spännande!
Arbetet skulle vara inne 00.00 och medan jag satt och skrev i min pyjamas så messade Anette och stressade på mig så att jag kunde gå på lilla vall med henne, 22.45 blev PM:t klart och jag skickade iväg ett mess till Anette för att tala om att jag kom. Drog på mig kläder, lite mascara samtidigt som jag hällde i mig en öl, världens kortaste förfest blev det! ..På cykel och med ännu en öl i handen for jag iväg till skolan, där möttes jag av två halvfulla tjejer.. inget inträde var det och när jag gick för att beställa en cider så blev glädjen stor.. 8 kronor fick vi betala!! Det kallar jag tunntömning på riktigt..tom så man skulle kunna bjuda nån på dricka! =)
Efter lilla vall blev det efterfest, började rätt bra, mycket folk och jag fick öva på min italienska.. Jag insåg efter onsdagsnatten hur dålig jag är på namn, efter att ha frågat samma person vad den heter sju gånger så blir det lite pinsamt och så går den vid namnet "du" eller "hörrö" eller så döper jag om personen till ett mer passande namn.. Måste lyssna bättre.. Festen dog ut rätt snabbt och när några började somna insåg vi att de var dags att dra vidare... Stjärnan Miriam hade såklart tappat bort cykelnyckeln så det blev till att gå..

Igår hade vi möte om hösten och division ett, dök upp lite nya spelare, bla Anette! =) Hoppas inte Stefan skrämde iväg dom när han berättade om försäsongsträningen, blev själv alldeles matt bara av att lyssna, men de e bara å bita ihop för i år ska det satsas!

Idag blir det lite födelsedagsshopping på stan.. helgen består av grillning, hundutställning och en å annan öl =)

Hoppas du kan slappna av nu Petra ;)

Kommentarer
Postat av: Eken

Jo det blir ju en å annan öl imorrn. :P
Försööök å inte tappa bort nått då. hihi

2007-05-25 @ 13:19:34
Postat av: Petra

Puh.. jaa nu så!
Hörrö du har hittat sjkuts åt Niel va?

2007-05-25 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0