Hejdå tår..

Känseln i tårna har försvunnit...orsak: två timmars beachvolley i bolougnen... bot: tre par sockor..
Om två veckor drar Petra och jag iväg på student sm så nu gäller det att träna, tog med mig en boll hem så att jag kan öva lite =)
Flyttade till Midgård idag, trivs rätt bra här, lite ensamt bara.. Men det ska bli skönt med två minuters gångavstånd till skolan imorn bitti =)
Köpte en ny mobil idag, en roooosa =P så nu kan ni börja ringa igen people, de har vart alldeles för tyst ett par dagar, gillar inte att inte vara kontaktbar, de va därför jag nästan hoppade upp och kysste telefonkillen när han sa att han kunde öppna mitt abbonemang med en gång!
Nu ska jag glo på tv..
later..

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej tjejen!! Jag har hittat hit=) Men vad ör det jag läser.. har du flyttat till Midgård! Roligt, vilket nr? Kram

2007-05-04 @ 20:53:42
URL: http://carint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0