gaffelkam...

En hel massa tid hade jag imorse innan jag skulle på jobbintervju..gick och strosa lite...borsta håret gör jag innan jag åker tänkte jag och satte mig med mitt skatbo vid datorn..när det va dags att gå gick jag för att hämta el borsto in el väsko...men näää där va den inte! Paniken började spridas och jag sprang runt och letade efter något borstliknande..I väskan rotade jag fram en plastgaffel som skulle vara till en sallad...de va de mest kam-liknande jag hittade och det fick duga som borste idag! Helt sjukt vad fantasifull jag är! =)
På jobbintervjun gick det tokbra, hon hade ringt mina referenser och med ett ord hade hon sammanfattat vad dom sagt... "TOPPENTJEJ!" men de visste vi juh alla redan...
Ska antingen jobba på korttidsboende eller som vikarie på fyra olika gruppboenden, de e sjukt men jag längtar efter att börja jobba, inte så mycket efter sommar och värme utan mest efter att få jobba =)
Nej om man ska ta tag i sitt PM då...
suck å stön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0