Förlåt lever..

Igår kom brorsan till stan och självklart ville han dricka drinkar genast när han kom.. jag hade inte rikitgt kommit över fredagen men som syster lär man ställa upp ibland, det är verkligen inte var dag som han kommer!.... Neil, Luke brorsan och jag satt å prata strunt tills klockan blev tolv och vi kom på att vi skulle gå ut.. efter en hel massa drinkar tjatade jag hela vägen ner om att jag aldrig blev berusad.. väl inne på hang loose och efter att brorsans visakort blitt svettigt så sa det bara pang!... och väl hemma låg jag som förlamad, nu är det nog med sprit för ett tag, nästa helg blir det juh Göteborg och Kal o Ada cup och helgen efter det är det student SM så nu ska jag återgå till seriös idrottare ett tag =)
Fick ännu en tjejs telefonnummer igår, brorsan blev toksur för att jag får fler nummer av tjejer än vad han får... toktrevlig va hon iaf! =)
Träffade en kär lagkamrat inne på hängan me..

Idolbild bifogas för er som vill klippa ut..


Kommentarer
Postat av: Eken

Ja man kanske skulle prova på brudar istället.
Killar suger ju!!
:P

2007-05-06 @ 22:18:40
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Stefan

Du är tokig du.. =o)

2007-05-07 @ 20:14:30
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0