bling bling..

Huvudvärk och ingen cola  :( Sista drinken kanske va lite onödig, även om den va tokgod och gjord av världens bästa Tobbe =) Bling bling kvällen blev lite av ett fiasko, tyckte lite synd om killarna på scenen när publiken bestod av endast sju yo-yo-killar.. Marre och jag gjorde ett tappert försök att få igång dansgolvet, tror vi hade roligare här hemma när vi spela geni...

bästa kommentaren: -hur avslutas meningen "ingen reklam tack men gärna...." ?
                                      - "eeehh....IKEA-katalogen!"

Nu sitter man och pluggar, marre gick till bibblan vid tio den tokan så jag kände press att jag också borde göra något..

Ikväll kommer brorsan hit, vi ska äta lite mat och dricka drinkar tyckte han..tyckte inte jag just nu...men vi får se ikväll sen! =)

Back to work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0