Till alla oroliga..

Jag lever, jag är bara mitt uppe i en flytt och inget internet har jag förän om två veckor. Det känns lite olustigt att inte ha samma kontakt med omvärlden som jag brukar ha. Men utan internet får man helt plötsligt flera timmar över till annat.. dygent får helt plötsligt ett par extra timmar då jag inte längre sitter och stirrar på en skärm flera gånger under dagen.. Ett annat skäl till mitt försvinnande är den underbara solen som värmer där ute, det känns som man begår ett brott om man sitter inne mer än fem minuter!

Men just idag måste jag sitta i skolan och försöka göra klart min läslogg, kunde det inte ha regnat bara idag så jag slapp ha sådan ångest för att sitta här i ett kallt och tråkigt bibliotek??

Som Arnold hade sagt..
"I´ll be back!"

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja, man börjar ju fundera lite.. Om du gått i ide eller nåt.. =oP

2007-06-11 @ 10:50:41
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0