Stackars jag.

Fem gick jag upp, fem brukar betyda läggdags eller djupt sovande.. inte upp å hoppa! Släpade mig in i bilen å körde den långa vägen till Gävle för att jobba. På eftermiddagen började ögonen falla ihop så fort jag satte mig ner.. va tvungen att hålla igång överdrivet för att inte somna, jäklar vad jag har städat idag! kunden satt i en fåtölj och stirra på mig bara..
Efter den långa dagen masade jag mig iväg till gamla lägenheten för att bära tunga kartonger ner för trappen in i golfen.. köra till nya lägenheten, upp för miljarder trappor och in i förådet med dom..regna gjorde det me!!  Jag har slagit mig, rivit mig, svurit, gråtit svurit igen, ramlat.... Det är så jäkla synd om mig just idag! Men...

...När allt tungt arbete va färdigt och jag lyckades koppla ihop min dator på egen hand för att sedan få ett samtal av jonna som säger att vi ska åka och äta plankstek så fort hon slutat jobba... då, då är livet bra igen, då är mighty M glad. Mat e bra, mat gör mig glad...å Jonna =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Men lilla vännen! Du skulle ju hört av dig så hade jag ju hjälpt dig bära!

2007-06-20 @ 22:30:59
Postat av: Eken

Jaaa!! Å till mig för hjälp med datorn OCH bära :)
Va inte så envis nästa gång! :)

2007-06-21 @ 08:18:07
Postat av: Mirre

Eken & Petra: Ni e för söta =)

2007-06-21 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0