Säg har du nånsin vart i Stockholm city??

Fy vilken bra långhelg det blev i Sthlm hos Carin. När Carin va och jobba på torsdag kvällen fick jag va hundvakt åt Abbe, och Mias nya bebis Svante, valpbebisar måste va det bästa som finns! Sååå söt! =)
När Carin sen kom hem vid tio efter jobbet så fick hon den där lömska blicken och ett flin som betyder- Nu ska här drickas sprit! ...Vi försökte göra det bästa av vårat skitiga hår och smetade sedan på lite smink, Carin lyckades bli hur het som helst, vilken donna! =) Sen satte svamparna igång med att hälla i sig vin och grogg, vid ett kom vi iväg till söder, sprang runt på lite hak för att till slut hamna på gamla Spy bar, vilket ställe! Först står alla utanför som en skock får medan vakten pekar på vilka som fick komma in.. vi blev invinkade direkt, inte konstigt så heta som vi är! =), och hade han inte gjort det hade vi aldrig stått där och förnedrat oss. Förstår inte hur resten av skocken kunde stå där ute och vänta på att få bli invinkad till ett ställe som verkligen suger... fiiifahelvete vilka tråkiga människor, partystämningen dog juh helt, vi gjorde ett litet tappert försök att skumpa runt folk på dansgolvet, men de va verkligen dött! Roligast va när vi skulle in i ett rum (trodde vi) fullt av folk, men det visade sig vara en stor spegel och istället gick vi in i ett helt tomt vip-rum, va nog inte menat till oss, men men..
Efter världens skönaste bakisdag på fredagen som bestod av picknik på en brygga vid Sannas nya lägenhet tog vi en liten powernap på ett par timmar och sen va vi redo för att öppna flera flaskor vin.. Åkte hem till Petra och Josefine och drack flera drinkar, när vi va tillräckligt fulla fick vi varsitt smeknamn, Anitha, Lage och Kero blev våra nya namn (tre alkoholister från Östhammar som är minst sagt speciella) Anitha, Lage och Kero delade sedan på en flaska vin som mer smaka som pot puri =) på vägen ner till Göta källar (heter de så??) Där hade vi hur kul som helst, carin och jag stog på varsitt podium å dansa hela kvällen, efter det va vi minst sagt populära! ;) Roligaste kommentaren va Carins till en kille som sa att han i vanliga fall inte vågade gå fram till så snygga tjejer som vi.. Carin slänger då ur sig "Men du kan va lugn, vi är helt vanliga människor som ska hem och äta köttfärssås och spaghetti efter det här" haha, såå skön min älskling =) Och sagt å gjort gick vi hem å sleva i oss ett lass köttfärssås och spaghetti..
På lördagen tvingade jag Carin att kravla sig ut i solen med mig, och efter ännu en powernap på eftermiddagen var det dags igen! I med lite vin, eller litervis med vin kanske man ska säga!.. Blev utelåsta när vi rasta Abbe, sprang mest runt runt innan taxin kom och körde oss hem till Carins syster där det va tjejfest. När Ulf Lundell skivan åkte i blev de fart på "dansgolvet" och efter många fruktiga drinkar fångade vi en taxi och begav oss till nåt ställe där Rebecka hade satt upp oss på gästlistan. Carin blev utslängd efteren halvtimme, inte vet vi varför, man fick väl inte ha roligt där inne.. men festen slutade inte för det... ;)
På morronen hängde jag Joel och Carin = världens bästa bakisgäng! humorn va på topp och jag skratta så jag grät åt alla dåliga skämt.. mitt nya namn är föresten "Mighty M" eller "P-cat" Så hädanefter vill jag gärna att ni kallar mig för något av dessa =)

Fan vad jag älskar min Carin! Där vi är, är det alltid bäst! =)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tänk på levern för fan!

2007-06-17 @ 22:31:11
Postat av: Eken

Jaja, men nu väntar ju ännu en tredagars. Du bangar väl inte hoppas jag :P

2007-06-17 @ 23:44:54
Postat av: Mirre

Syrran: Går den sönder bjuckar väl du på din? =)
Eken: Midsommar försvinner jag bort =(

2007-06-18 @ 17:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0