rör på mig!

Från och med nu måste jag börja träna mera! Efter jobbet idag åkte jag ner till beachvolleyplanen för att spela lite, märktes att jag inte rört en boll på ett par veckor, inte rört på nån del av kroppen heller för den delen.. Flåsade runt där på planen och stackars Lasse fick springa runt hela boulognen för att rädda mina bollar.. gick lite lite bättre efter ett tag, men nu är det skärpning Mirre! Min rutmage är tom borta, de e sorgligt! De e juh nu man ska visa upp den! Från och med nu kommer ni alltid att se mig iförd träningskläder, ska ni prata med mig så lär jag jogga på stället, helst med en boll i luften...
Nu ska jag hem till Petra och äta nyponsoppa med glass och sånna där ni vet... självklart gör jag situps under tiden!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Blir mång situps de.. För att gottgöra glassen.. =oP

2007-06-26 @ 21:39:19
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Eken

Hallåååå.
Nu äre sådär länge sen du skrev igen! :P

2007-06-29 @ 08:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0