feed me..

Bästa med att vara hemma hos mamma och pappa är att vi äter sjukt gott hela tiden.. ikväll ska det grillas entrecote och senare dukar vi fram kräftor.. visst vattnas det i munnen bara man tänker på det? Åå vad sakta tiden ska gå, jag vill ha middagsdags nuu!
Jag har försökt sola idag, men det är några förbannade moln som ska jävlas hela tiden, men ett tag va det riktigt hett å då fick jag chansen att prova deras nya utedusch! Me like! =)
Imorn ska jag upp fem igen för att köra till Gävle och ha min andra introduktionsdag på boendestödet, sen efter det ska jag bära flyttlådor från gamla lägenheten upp till vinden i nya huset, puh vilken jobbig dag! Men den ska avslutas med middag tillsammans med Jonna, nåt positivt iaf! =)
Snart är det midsommar med, fii fan va skoj det ska bli! =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0