De ska va gött å leva...

Idag är en bra dag...

1. Idag har vi haft superlugnt på jobbet så jag och Jossan åkte hem till henne och kika på hennes nya lägenhet och kisse =).. sen va vi å handla lite till helgen =) Men bäst av allt var att vi under bilfärden bestämde oss för att ta en sista minuten i augusti!.... Troligtvis Turkiet, men vilket partyställe som helst passar egentligen.. det kommer bli skitkul! Jossan och jag har bara kännt varandra ett par dagar men ibland klickar det liksom =)

2. Vi ska ut ikväll i Gävle, Catherine är här och vi tänkte dricka oss lite lulliga och skuffa runt på HB. Måste sluta dricka i tid den här gången, inte så kul om jag får alkolås bilen på jobbet imorn och den inte startar...oupsii!

3. På fredag ska jag få träffa min värdfamilj från USA, har inte sett dom på ett år så barnen lär ha växt till sig ganska rejält, kanske pratar Anton, eller det lär han göra, om han inte är ett stumt barn =).. åå kan knappt vänta tills jag får se Kelly komma springande tokglad och skrika "Miiiiriiiam!!"

4. Nästa helg ska jag spendera med världens bästa Carin, jabbadabbadooo! =)

5. Min klänning från la redoute har kommit i rätt storlek, kvällen är räddad =)


Mina älsklingar Kelly och Anton! Älskar älskar älskar....
image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0