We´re going to Bulgaria!

Idag på långrasten va vi in på Ticket jag och Jossan, killen som jobbade där hittade inte hotellet som vi hade tittat på, fanns inget på det datumet vi sa...vi for hem igen för att dubbelkolla på våran dator... Då kom vi på att vi kanske skulle sagt att de va i augusti vi ville åka!! =) Tillbaka till ticket för att berätta om den lilla detaljen vi hade glömt att berätta... å då hittade han det! =) Nu är det bokat och klart...den 21 augusti drar vi iväg till Sunny beach, all inclusive på ett superfint hotell....fiii fan va jag längtar!

Här är vårt hem för en vecka...på en stol i poolbaren kommer jag tillbringa en hel del tid under resan, där ska jag dricka gratisdrinkar och bara njuta.... =)

image115

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0