Kvinnor kan..

Allt för ofta tycker jag att vi tjejer, när vi stöter på ett problem, snurrar på huvet och börjar leta efter närmaste karl som kan lösa problemet åt oss. Är det av lathet, eller tror vi helt enkelt inte på oss själva??
I helgen visade vi verkligen att vi klarar oss hur bra som helst utan mansdjuren...

Jag och systrarna Brunberg åkte i fredags ner till deras sommarstuga utanför Katrineholm. Ute på en ö låg den.. inget rinnande vatten och ingen el.. det var verkligen tillbaka till 1800 talet! =) hur underbart som helst!.. samtidigt som sminket rann av mig trädde den rejäla kvinna som jag är fram. Vi lagade mat på gasolspis och diskade i sjön.. när gasolen tog slut bytte vi den ...helt själva...jojo! Vi gjorde eld i kaminen på kvällen efter att vi badat.. helt själva..jojo! Carin tog stora spaden och gick ut å tömde dasset... helt själv... jojo! Och när vi på hemvägen fick punktering på bilen så tog vi ett sista djupt andetag och bytte även däcket...helt själva! ...Girls fucking rule!! ;)

Trots regnet blev det en riktigt lyckad helg, med massa god mat, skratt och en hel del sprit! =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Imponerad...mycket imponerad :)

2007-07-11 @ 09:43:39
URL: http://pbjelke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0