Duktiga jag..

Ikväll tänker jag sitta och klappa mig själv på huvet, för idag har jag varit duktig..
Jag hade förutspått mera flås och mera gråt på träningen..men jag sprang på som en gasell, hoppade som en groda och gymmade som en björn och grät inte en enda gång!
Gymmet var fyllt av sånna där rakade saker som ser ut att ha fått världens allergichock och svällt upp lite här och var.. sen tar dom i för kung och fosterland så att det ser ut som dom ska spicka och kanske råka skita på sig i farten..Jobbigt när man får gå efter och sänka alla vikter med sisodär hundra kilo...då känner man sig stark som en fluga!
Nu ska jag ligga i sängen å se nöjd ut..
natti

Tog en bild i gymmet...rätt nöjd...
image114

Kommentarer
Postat av: Petra

Damn it your hot! ;)

2007-07-04 @ 14:58:12
URL: http://pbjelke.blogg.se
Postat av: Mirre

Petra: äsch då! :)

2007-07-04 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0