Så blev dagen lite bättre... =)

Va iväg med Kristin till systemet en sväng.. för första gången i mitt liv handla jag med kundvagn där inne! Vi lastade denna full med 11 flaskor vodka, 6 flaskor vin och en del öl... tänk om allt detta vore till oss, tänk om det hade vart världens roligaste fest ikväll..men näää.. flaskorna ska gå till Kristins spritlotteri.. lyckans ostar som vinner!

Funderade på en sak där inne, varför springer man alltid på folk man känner just på systemet?? Varför inte på konsum?? ....hmm....


Familjen Vodka


image266

Kommentarer
Postat av: Eken

Oj... Sådär många olika fanns det ju inte där vi handla...
GOSSE va sjukt kul de va å dela ut sprit här på jobbe imorse då :P

2007-12-20 @ 10:09:02
Postat av: Mirre

Eken: Ååå jag vill me vara sprittomten!

2007-12-20 @ 10:44:10
Postat av: Peter

Nästa gång Mirre äre du som få va sprittomte. För du äju redan en tomte....hehe
Nytt lotteri i januari. Men då måste du ju sälja lotter oxå å inte köpa alla själv ;)

2007-12-20 @ 23:09:30
Postat av: Petra

nä hon säljer vinstlotterna till mig. resten får hon köpa

2007-12-21 @ 00:26:05
Postat av: Supar saja

Mmmmm så gott det där såg ut då!
Jobbar sista dan idag så ikväll är det party och den där bilden var bra som uppladdning :-) Ska ta ett kort på vodka flaskan vi fick av päronen som dopm köpt i tyskland tror jag, du kommer att dö av avund, den ser ut som en discokula!!!
PÖSS!

2007-12-21 @ 13:14:46
URL: http://fredrikochsara.blogg.se
Postat av: Mirre

Peter: Jaja, jag säljer för att få in lite pengar sen fuskar jag till mig alla vinstlotter! =)
Petra: vi delar på vinsten ;)
Saja: Ska vi dra till tyskland? dom verkar mer lattjo där =)

2007-12-21 @ 15:37:32
Postat av: Mirre

SAJA: DET GÅR INTE Å GÅ IN PÅ ER BLOGG =(

2007-12-21 @ 15:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0