född utan karaktär..

Ni vet den där godiskalenderna jag blogga om tidigare.. den fylld med massa småpåsar från Haribo som jag fått från mamma... den är tooom! =(
Jag vet liksom inte vad det var som hände inuti mig, men jag satt själv hemma i sängen och stirra på den och kände hur godisbegäret bara sköljde över mig, och jag hade redan öppnat dagens lucka å så ni vet... Och man får juh egentligen bara öppna en om dagen(vilket jag kan tycka är lite snålt!).. Men iaf så var det något som tog över inuti mig och Mirre gick lös på varenda jefla lucka!! Till slut satt jag där på sängen med godispapper runt hela mig och kände mig ganska värdelös.. jag hade juh hållt mig så länge... skäms Mirre!! Skäms!


image267

Kommentarer
Postat av: Eken

MIRRE!!!! Ajsingbajsing!! *slå på fingrarna*
Det va ju såååå nääääära...
Usch å fy.. VAD ska mamma säga. :P

2007-12-21 @ 17:31:56
Postat av: Petra

MEEEN! Så får man ju inte göra! Nu kommer ju inte tomten komma!!! Å
om det bara va du å jag i gävle som varit snälla, då kanske han hoppar över mig oxå för att det är onödigt att åka till bara en! *arg*
Du har förstört julen! :P

2007-12-22 @ 10:55:09
Postat av: Mirre

Men hörrni, jag veeet, att om ni hade haft en godiskalender så hade den varit slut efter två dagar!! ;) Å Petra, jag tror tomten hoppar över dig av andra orsaker ;)

2007-12-22 @ 16:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0