en tisdag..

Finns det något skönare än sängen just nu? Det har aldrig varit svårare att kliva upp ur denna varma mjuka skapelse nu när det ser ut som det gör där ute..
Efter att jag knuffat mig själv ur sängen imorse gjorde jag och jonna en fältstudie på KRIS, intressant att se hur dom arbetar med ungdomar.. på vägen dit när jag GICK kom jag på att det va väldans längesen jag gick nånstans, längesen jag inte hade nån bil.. och nu gick jag först heela vägen till söder för att sedan gå heela vägen tillbaka till norr...ett stopp på sjukhuset...och sen heeela vägen tillbaka till stan.. sjukt lång promenad!
På stan gick vi till Java och åt lunch jag Jonna och Maria (Jossan och Diana joina några minuter me) Jonna bestämmer juh alltid så det fick bli Java IGEN! ;) Längesen vi hängde med Maria, men det känns alltid precis som vanligt ändå =) Vi har bestämt att vi ska rida på islandshästar nån gång i vår, eller jag och Maria iaf, Jonna bestämde vi att hon skulle få en get! ;)
Snart träning.. laddar inför helgen! =)

image260

Kommentarer
Postat av: Eken

Bääääääääääää!!!

2007-12-06 @ 13:36:39
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0