Semester?

Än så länge har jag inte kännt av nån, har bara skrivit skolarbete, jagat sponsorer till laget å fixat en massa..igår hann jag ligga i solen en timme, men vi solade fan mer då vi jobbade! =)
Att lämna in portföljen idag kändes som en lättnad, den har gått å tyngt mig hela sommaren, men sån e jag...last-minute-girl! =)
Ikväll är det träning, så himla kul att börja träna inomhus igen, alla verkar taggade för säsongen, tränarn sa att vi såg ut som en skock med kossor som just släppts ut på grönbete =) Och så kändes det me! Kul att Anette har börjat med oss, hon va jätteduktig på första träningen, blev lite blåslagen, men hon ska juh härdas! =) Sen bär det av till Stockholm och hela glada gänget där...jabbadabbadoooooo! =)

Kommentarer
Postat av: Anette

jo tack nog har jag härdats, får se om jag kan bita ihop ikväll =)Men det var riktigt roligt att spela med er iallafall!!

2007-08-15 @ 17:41:04
Postat av: Mirre

Anette: Du är hård å grym! ;)

2007-08-15 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0