long time no...

Nu va de ett tag sen jag uppdaterade. Det enda som är värt att berätta är torsdagens kväll i sthlm.. Vilken tjejkväll! Jag, Carin, Mia, Josefine och Zanna gånger två avnjöt först en god middag som Carin svängt ihop, klart vuxenpoäng!.. fast dom tappade hon iofs senare på kvällen då allt som tillhör vuxenvärlden inte cirkulerade runt oss! ;) När vi ätit färdigt kom någon på den brighta idén om att gå ut i skogen bakom huset och sätta oss...så vi packade filtar, blandade groggar i petflaskor, plastmuggar och kånkade iväg in i skogen och upp på ett berg.. där hade vi hur mysigt som helst hela kvällen! När klockan närmade sig tolv beställde vi en taxi och begav oss ner till Snaps, några försvann snart men vi andra shejkade loss och drack shots hela kvällen..jag blev stoppad i baren av en designer som hade designat mitt linne jag köpt på Nelly, han vart jätteglad och bjöd på drinkar =) När vi sen trodde att Snaps stängde åkte vi runt med taxi för att hitta ett bra ställe som fortfarande var öppet.. gick inge vidare, de vi hittade var antingen proppade med folk, stängda eller så hade dom konstiga regler om öppna skor.. vi avslutade kvällen på mc donalds.. där träffade vi på två amerikaner som turistade här, dom kunde inte förstå hur vi hade haft roligare på krogen i Asheville istället för NY när vi gjorde vår roadtrip i USA..sen lärde vi dom att säga "vaska fittan" och sa att de va en bra raggningsreplik här i Svea! =) sen tog vi taxi hem och åt tacos i maaaassor!
Bakisdagar kan ibland vara ångestframkallande.. men ibland kan dom vara hur underbara som helst!... en sån dag va det på fredagen.. att ligga i sängen å skratta åt gårdagen för att senare iklädd mjukisbyxor gå ner för att äta kinabuffé och därefter mysa i soffan med världens bästa brudar och en film är inte ångestframkallande utan det är då livet känns som bäst! =)
Tog tåget hem på kvällen sen, där träffade jag på N, helt oväntat och rätt sjukt. hur stor är chansen liksom? Det var en underlig känsla...


Anyways...
Imorn drar jag och Jossan till Bulgaaaaarien!!
Hoppas det regnar på er här hemma...vi ska ha sjukt kul i värmen!!
Later..

image193

Kommentarer
Postat av: Eken

Fy fan va orättvist!!! :P

2007-08-25 @ 11:46:31
URL: http://Ekens.blogg.se
Postat av: Eken

Bulgarienrapport tack!!

2007-08-31 @ 09:46:23
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0