helvetes jävla skit!

Sitter man å äter frukost i godan ro...lyckochansen på tv:n.. ordet är glass... någon ringer in och gissar på glassbil men det va fel... Jaha då höjer dom vinsten till en halv miljon! Tar upp luren å ringer in, det är klart att det är glassbåt då eller?? Någon svarar i telefonen!! "Hallå vem är det jag pratar med?" Så hör jag mig själv på tv:n när jag säger "ja det är Miriam" Fucking hell! jag kom fram!!
Allt därefter är svart..vad fan sa jag?? Jag gissade på glassbåt å det va fel...sen mumlade hon nåt om att jag skulle gå å köpa en glassbåt... Jaha, ge mig mina pengar då så jag har råd för fan!!
Jävla skit, jag va juh så nära att vinna en HALV MILJON!!
Glasskola.. är det ens ett ord?..
Jag skulle juh till Thailand och Australien... jag skulle juh köpa en bil och leva som en kung...Fan fan fan!!

Regnar gör det me...de va juh kul!

image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0