Så blev jag en bloggare till slut..

Så blev även Mirre en bloggare..

Förmodligen kommer jag skriva om en hel del massa ointressanta saker här och efter några månader upptäcka att det inte är en jävel som läser min blogg! Ska skicka adressen till min mamma, hennes liv måste vara tråkigare än mitt..

Idag har vi haft grupparbete i skolan, vi spelade teater i ett rum på 5 kvadrat, jag fick vara en jobbig elev som tugga tuggummi och svor åt fröken, visste inte att jag va sån skådespelartalang! Men det är lätt att leva ut inför fyra personer, får se hur det blir i helklass sen..man ska juh tänka sig att publiken sitter nakna har jag hört.. scary shit!

Fredag idag, då ska man vara full av planer inför helgen, ölen ska stå uppradad i kylen och bara vänta på att få rinna ner i strupen på mig,.. min kyl består av ett smörpaket och en gammal mjölk som jag helst inte vill lukta på. Jävla skit att pengar ska styra livet,.. har precis skickat iväg en hel hög med nya ansökningar om jobb.. undra om arbetsgivare genomskådar alla personliga brev, jag menar inte fan kan alla tycka att arbeta är livet och alla kan väl inte vara glada och utåtriktade personer som tycker att sitta inne i en fabrik hela sommaren är något som dom drömt om hela livet!

Bjuckar på rulltårta så här på premiären me...ta för er bara, va inte blyga..


Kommentarer
Postat av: Eken

BLUÄÄÄÄ!!! hihi

2007-04-23 @ 13:12:24
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0