Jag är en riktig stjärna!

Kvällen började trevligt,.. lugnt och stillsamt satt jag och smutta på mitt vin och var allmänt trevlig,.. jag tror att vid tiden då "african queen" började strömma ut ur högtalarna var tiden då det slog slint i huvvet på mig.. de va då jag gick in i dimman och glömde bort allt vad mamma försökt lära mig.. volymen på rösten blev bara högre och högre och kontrollen på kroppen blev mindre och mindre..
Inne på heartbreak vet jag inte riktigt vad jag pysslade med, jag hitta en väldigt trevlig tjej nånstans och vi blev toktighta hela kvällen... fick numret innan jag gick hem ;)
Gladare än vanligt var jag på väg att gå hem och skulle hala fram brickan....men nääääää... Miriam har aldrig lyckats hålla fast vid en bricka en hel kväll tidigare så varför skulle det vara någon skillnad just denna kväll?...som vanligt står jag snällt kvar tills alla fått sina jackor och gått hem men kvar fanns varken Miriams väska eller jacka (som för övrigt är systers jacka!) Vad är det för meppon som hämtar ut nån annas grejjer?!! Man blir juh fan mörkrädd... Nu står jag utan plånbok, utan telefon, utan nycklar, utan smink...utan liv helt enkelt!
Petra och Kristin såg ganska roade ut när dom hämtade mig imorse när jag stog ute i bara linne.. en slagen hjälte fick dom in i bilen, och mer slagen kommer jag bli när syster får reda på att hennes jacka och husnyckel är borta. Jag kommer liksom inte ens in hemma hos syrran där alla mina grejjer ligger!
Men men..man tjänar inget på att deppa ihop...de e bara å bita ihop och gå på flaskan igen ikväll..
Ska bara dunka huvvet i väggen ett par gånger så är alltihopa glömt..
Vi ses på dansgolvet då people!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tokskalle!!! Inte hålla på sådär.. Du som är idrottskvinna å allt.. ;o)

2007-04-28 @ 18:05:28
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0