Häxan kommer!

Idag hade jag utematte med barnen, jag va utklädd till häxa och förvandla dom till stenar, jag borde verkligen ta en dramakurs om jag ska hålla på med sånt här!... Häxan lät mer som en förbannad A-lagare då hon kom ut ur skogen och skrämde barnen..tur att barn är fulla av fantasi för sen när jag skulle göra bockarna bruse sagan med figurer så hittade jag bara ett par antiloper, är det att förvirra barn kanske??
Imorn ska jag ha utegympa.. allt blir utomhus nu för fröken Miriam tycker om sol! =)

Har smällt i mig ett lass broccolipaj precis...det är typ tokgott och vi gjorde typ aapmycket igår jag å Marre så vi kan typ äta paj hela veckan...typ.

Snart är det dags för träning, vi ska vinna Kal o Ada om ett par veckor, så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Eken

Men guuuuud!!! Ta bort bilden!! HAHA

2007-04-24 @ 17:01:28
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0