Fröken modig

Fy faen va skönt de e ute idag! De e nu man är glad att man inte valt ett kontorsjobb utan ett där man får njuta av vädret...aja ni kan ringa å skratta när jag står ute och fryser en hel dag sen i vinter...men tills dess..mohahaha! =)

Har letat småkryp hela dagen, det är riktig terapi när barnen gräver fram en stor fet vit larv och vill att man ska ta upp den så dom får se..efter lite inre psykologisk terapi så tog jag upp monstret!... kan juh inte gärna stå brevid och skrika "guuuu va äckligt!" och hoppa upp och ner när man ska vara en förebild för ett gäng knoddar... helst skulle jag velat lägga benen på ryggen... men jag tok fram min modiga sida! =)

  ...Ni förstår säkert...."uuuiiieee!"

Snart blir det en middag på stan med Jonna och sen träning..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Blä, jag vet vad du går igenom hahaha jag jobbar också med barn.

2007-04-26 @ 16:53:46
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Anonym

Jessica: Men jäklar vilka hjältar vi är! =)

2007-04-27 @ 17:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0